Preventief Medisch Onderzoek
Uw gezondheid is bepalend voor de kwaliteit van uw leven.
Onbezorgd leven
Ieder mens is uniek!
Open MRI-scan. Afgestemd op uw persoonlijke situatie en wensen.
Dr. Keulen kliniek ervaring:
'Ik werd gelijk gerustgesteld'

Klanttevredenheid

De Dr. Keulen Kliniek streeft naar tevreden klanten. Daarom vragen wij onze klanten altijd na afloop een vragenlijst in te vullen. Daarop kunnen ze de mate van tevredenheid aangeven.

Uit de resultaten mogen wij afleiden dat 99% van onze klanten tevreden is over de wijze waarop wij werken. Wat zij met name als positieve punten noemen zijn de professionele aanpak, de korte wachttijden en de persoonlijke benadering.

Niet tevreden?
Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn, dan horen wij dat graag! Een klacht of een wens beschouwen we als een gratis advies. Het biedt ons de mogelijkheid om onze kwaliteit weer verder aan te scherpen. U kunt uw klacht vermelden op de vragenlijst of direct doorgeven aan de betrokken medewerker(s). Zij nemen uw opmerking altijd serieus. Iedere opmerking wordt geregistreerd en onderzocht. Samen met u zoeken we naar een goede oplossing.

Klachtencommissie
De Dr. Keulen Kliniek is aangesloten bij een onafhankelijke klachtencommissie. Daar kunt u terecht als u vindt dat uw klacht niet naar behoren is opgelost. In onze praktijk is het nog nooit voorgekomen dat een cliënt hiervan gebruik maakte. Toch vinden wij het belangrijk om deze mogelijkheid te bieden. Bij ons secretariaat kunt u een klachtformulier opvragen. Na invullen kunt u het formulier opsturen naar:

Klachtencommissie
t.a.v. Dr. Keulen Kliniek
Nieuwstraat 49a
6333 AN Schimmert